Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Včera sem vykoukla na zahradu a sněženky byly ještě zavinuté a dneska už kvetou! Škoda, že jsem to nevyfotila, protože - už je to TADY!!!

Uži si hezky víkendový špacírování a třeba kromě nákupního vozíku narazíš i na nějaké kvítí.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Sněženky jsem zrovna dneska fotila. U paneláku, tak mi to bylo trochu blbé.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Klári, ta poslední, ta se Ti fakt povedla.

Jo, už to pomalu začíná, dneska jsme začali umravňovat zahradu po zimě:-)

1 0
možnosti
Foto

Dneska je až moc teplo. Hlavně po sluníčku do kopce.:-)

1 0
možnosti
Foto

hezký...jen informace...košík se má vracet hned u řetězce...muselo se Ti s tím těžce vláčet :-)

2 0
možnosti
Foto

Jak mně??? To už mi tam někdo připravil!;-);-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz