Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A netrvalo dlouho a marjánku jsi schovávala v dlani? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale nesmí se moc žmoulat, najemno se pak blbě balí.;-D (Snad mě teď neseberou!);-D

0 0
možnosti
Foto

Však jsem si na tebe taky vzpomněla, že sis tohle chtěla přečíst.;-)

0 0
možnosti
DV

D95a28v42i95d 40V46l20k

30. 7. 2017 9:19

Jó pozemky. Pálivé ředkvičky, plevel všude, ale na plející spolužačky byl tak od sedmé třídy hezký pohled;-)

2 0
možnosti
Foto

No jó, kluci.;-) Však jeden v devítce do přání, co by chtěl dělat při výtvarce, napsal "chodit s Irenou".;-D

0 0
možnosti
Foto

Krásná vzpomínka. Vybavila se mi scénka z Troškova filmu Bota jménem Melichar, když žáci při hodině pozemků zpívali "černý muž pod bičem otrokáře žil":-).

2 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^To neznám, pokud jde o filmy, jsem trochu analfabet... Ale připomnělo mi to historku, která se školou nesouvisí. Prázdniny, kdy se moje mladší sestry v rámci puberty domáhaly "odškodnění za nucené práce" po povinné výpomoci na zahradě prarodičů.

0 0
možnosti
Foto

pozemkům jsme říkali školní hřbitůvek dle tvaru nahrnutých záhonů... a momentálně u rodičů chodím denně kolem své základní školy a vzpomínámí jako tebe mne také nemíjí...docela stejně:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Naposledy jsem tudy šla asi před měsícem. A čučela jsem, jak tu Školičku přestavěli, to už není Školička... Neměla jsem zrovna s sebou foťák ani mobil, jinak bych sem dala i tuhle fotku.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Dílny mě bavily, většinou jsme kutili nějaké drobnosti a já se na to dokonce těšil. n

Ne tak pozemky a to mi zůstalo dodnes. Zahrádka je Sonina doména, já spíš sekám trávu a tak. Výtvarka a hudebka taky nic moc, to už jsem měl radši sloh. Ale ten do tohoto ranku nepatřil, byl součástí češtiny a moc času na něj nezbylo. Jo a věta "Jarda vrhnul koťata" nemá chybu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nejsme my příbuzní?;-D Pěstování mi fakt nejde, jsem schopná usušit kaktus.:-P Což je docela vostuda, většina rodiny se v kytičkách vyžívá.

Až na to, že je nevrhnul, puberta, no!:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS