Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkně napsané. Až jsem dostala chuť na podmáslí.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkujů! Snad tu chuť máte čím zahnat...:-)

1 0
možnosti
Foto

A co zažívání v následných hodinách ? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Žádné komplikace si nevybavuju.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-) a ještěR^R^R^ za hlídání divé zvěře;-D

1 0
možnosti
Foto

Hlídání ještě bude pokračovat.;-);-D

0 0
možnosti
PJ

P42e86t83r 56J67í18l71e30k

19. 8. 2017 17:38

Vzpomínám na svůj "svaťák", byl to nádherný týden u spolužačky na chatě, ach jo, půl století uběhlo od té doby a já si pamatuji snad vše co se tam tehdy odehrálo...

1 0
možnosti
Foto

Svaťák už byl o něčem jiném, seděla jsem doma, musela poslouchat plky ostatních členů domácnosti na téma nadměrné učení a jen čas od času si vyměnila esemesku s holkama nebo mým tehdejším klukem...

0 0
možnosti
Foto

R^Kdyz je fajn spolecnost, staci k dobre nalade i voda cista kohoutkova:-)

1 0
možnosti
Foto

S tím mám bohaté zkušenosti.;-) Takže kefír byl nadstandard, jo?;-D

1 0
možnosti
Foto

Vy jste měli školou organizované "předmaturitní soustředění"? 8-o No časy se mění. Já jsem o svaťáku odmítla kamarádčino pozvání na chatu. K předmaturitnímu nesoustředění mi úplně stačilo, že si soused od naproti (automechanik-melouchář) pouštěl na plný pecky hity 80. let a já se musela jak blbec šprtat na maturu!

Super článek, Kláro!R^:-):-):-)

P.S.: z biologie jsem měla taky za 1.;-)

1 0
možnosti
Foto

Dost možná se už změnily zase zpátky. Bylo to o pár nadšených lidech, co soustředění zorganizovali, a nebylo myslím ani povinné...:-)

Ď!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz