Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^pěkné fotky-také jsem tam kdysi byla:-)

Jinak moc pěkný lesopark je také Šárka na Praze 6

Jsou tam skály jak někde v Dolomitech

1 0
možnosti
Foto

Taky je Divoká, ne?:-)

0 0
možnosti
Foto

Před více než deseti lety jsem v Thomayerce byla s jednou s dcer. Když jsme se procházely po Kunratickém lese, opravdu jsme viděly stádo muflonů. Doufám, že tam ještě někde jsou.;-)

Měj se fajn.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Bývali přímo v areálu nemocnice. I kolem IKEMu a nad ním, jak je to nové sídliště. Ale tentokrát jsem z volně žijících zvířat viděla jen veverku, a ta mi zdrhla.:-P;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz