Diskuse

Mísení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^všechno je to moc pěkný-a ten list jsem už komentovala na facebooku-karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Však jsi mi tu fotku dá se říct že pojmenovala... Jen jsem nevymyslela, jak to rafinovaně zakomponovat. Btw. Zuzka dole píše něco podobného.;-)

0 0
možnosti
Foto

My už máme před domem sněženky. Není to brzo?

R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ty jsem taky viděla ne druhém sídlišti a hned mě napadlo, že zmrznou...

1 0
možnosti
Foto

Já přišla k hotovýmu.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^a nejvíc ten list za pletivem!

1 0
možnosti
Foto

Už jsi několikátá, komu se líbí.:-)

0 0
možnosti
Foto

To tam máte kvetoucí Viburnum fragrans (kalina vonná).

1 0
možnosti
Foto

Ď za určení. Mě hlavně zaujalo, že už to kvete.

0 0
možnosti
Foto

R^ Prošla ses jistě dost a vždy se dá nalézt něco zajímavého i když si člověk myslí, kde nic, tu nic. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^A zrovna jsem si říkala, že tu stovku přece jen nedám, že už je to pořád to samé. Ale vlastně není.;-) (Musela jsem si nechat odstup po tobě, protože jsi nedávno měla něco podobného.)

0 0
možnosti
Foto

R^Takové poklidné fotky, hezké. Nejvíc se mi líbí jehnědy proti obloze, květy před zdí a ta fotka pod nimi s oblaky:-)

1 0
možnosti
Foto

Mně se líbí ten loňský list za pletivem.;-)

1 0
možnosti
Foto

máš hezký výhled z pracoviště..co bych za to dal:-)

1 0
možnosti
Foto

Z práce vidím tak leda parkoviště a závisláky na cigaretách.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS