Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi jsem to chytla taky. Jedu na nouzový režim a nechce se mi ale vůbec nic.:-P

1 0
možnosti
Foto

Sakra, je to fakt infekční. A jak já nesnášim lidi, co neví co chtěj.;-(

1 0
možnosti
Foto

lidi neví co chtěj a pořád remcaj;-D

1 0
možnosti
Foto

Chci okolní teplotu, při které dokážu fungovat!;-D

0 0
možnosti
PK

Celou zimu slyším, už aby to skončilo a bylo teplo...a když je fakt teplo, tak... si stěžujete...teplo je a jen to moře ještě dotáhnout..

2 0
možnosti
Foto

Moře stačí na den, dva.

0 0
možnosti
Foto

J15a44n69a 61M16a17j50o50v43á

30. 7. 2018 20:42

Jo, je to únavné...a v zimě se nám bude stýskat.

2 0
možnosti
Foto

Víš, že si nepamatuju, že by se mi někdy po tom smažení stýskalo?;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz