Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ten dřevěný rys mě zaujal-a kočka spící v záhoně je taky originální-pěkný výletR^

1 0
možnosti
Foto

Živí chrněli zalezlí. Prostě kočky.:-P Té kočce jsem se divila, kde si ustlala, většinu dne (a nejen tohoto) slušně řečeno docela pršelo.;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké putování. Jako bych tam byla s tebou. R^

1 0
možnosti
Foto

Příště můžeš taky.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi dobrodruh! A co kdyby nikde široko daleko neměli nocleh? (I když to asi mimo sezónu nehrozí) R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Na to jsem tak nějak spoléhala, ale mnohde situaci komplikovalo posezónní uzavření velké části zařízení. Kde to šlo, Booking to jistil. Přece jen už nejsem ve věku, kdy lidi tyhle vylomeniny obvykle dělají.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pivovar, pekarna, kocka... Klari, jestli je to Kvilda, tak zrovna tuhle kocku jsme tam videli pred rokem. Rad ji zase vidim.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, Kvilda. Ta kočka potřebovala vyčistit uši. A viděla jsem ji i sedět na baru.;-D

1 0
možnosti
Foto

tyjo! cestopis podle mýho gusta, těším se na pokračováníR^

3 0
možnosti
Foto

Doufám, že neutrpíš.:-)

0 0
možnosti
JS

Cestopisec! To Ti sedne jak dvě půlky na hérnec :)

2 0
možnosti
Foto

Už jsem dlouho nepodnikla nic, co by za popis stálo... Až dostanu rozum, dám vědět.;-)

3 0
možnosti
Foto

J85a83n 66A33n21d48r53l31e

14. 9. 2018 16:33

R^ moc pekny , Klarko :-)

3 0
možnosti
Foto

To je teprve začátek...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz