Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Auta se množí čím dál víc, chce to pevné nervy! Ještě, že neřídím;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mohla bys začít. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Kdyz jsme bydleli ve Strasnicich, tak jsem se toho taky bal a v nedeli se vracel z venku driv. Klari, tak pevne nervy:-)

2 0
možnosti
Foto

Když se stojí v ulici, tak skoro vždycky zaparkuju i v neděli večer. Už se těším, až to dokopou a intenzita bojů o místa se sníží. :-)

1 0
možnosti
BV

Výuka k parkování v praxi:

Výukový prostor: parkoviště v naší ulici pro pět aut. vymezené po stranách obrubníky a kytičkami, bílé čáry vymezující jednotlivá stání. V oblasti kde probíhá každodenní bitva o místo k zaparkování.

Výukové pomůcka: off-road jedné dámy bydlící v naší ulici, který dotyčná zaparkovala tak, že po pravé straně zůstalo k obrubníku cca jeden metr a čtvrt volného místa,. Dáma se zřejmě při zajíždění řidila tou dělící čárou, byla uprostřed mezi koly.Místo parkoviště pro 5 aut je to jen pro 4auta

Instruktor,-ři výuky: neznámá osoba či více osob, pravděpodobně vlastníci aut bydlící v sousedství

1. fáze: cca 10 dní se nic nedělo

2. fáze: další dva týdny - začali se objevovat za stěračem papírky s různými výzvami od slušných až po méně slušné. Ty zase pravidelně zase zpod těch stěračů mizely

3. fáze - někdo vypustil jednu pneumatiku - druhý den byla opět nahuštěná - auto se nehlo

4. fáze - po dvou dnech vypuštěná všechna kola - pod stěrači igelitový pytlík s ventilky a čepičkami. Další den kola nahuštěna, ale off-road zůstává bezohledně stále na stejném místě

5. fáze: za pár dní ráno stojí off-road na prázdných pneumatikách, ale ventilky a čepičky jsou na místě. Vypadá to, že nějakému instruktorovi ruply nervy a odhodlal se k důkladné lekci a pneumatiky rovnou propíchal ???

6.fáze (závěrečná): off-road stojí nasledující den přeparkovaný před domem dotyčné s nafouknutými (opravenými??) pneumatikami. Jak to vypadá, tak ta dáma měla dlouhé vedení, nebo byla assertivní, či jen bezohledná, ale nakonec ta výuka zřejmě zabrala

2 0
možnosti
Foto

:-D (palec hore) Tady nejsou vyznačená místa. Prostě kam to nacpete tam stojíte.

0 0
možnosti
Foto

R^jak snadný krásný klidný život máme my co jsem odhodili většinu těchto civilizačních vymožeností a jezdíme MHD;-D a že jsem se se svým bavoráčkem 320 loučila s hodně těžkým srdcem:-/

1 0
možnosti
Foto

Já ti nevím, jezdila jsem venkovními autobusy docela dlouho. Tu to má zpoždění, tu to nejede vůbec, tu to jede jinam. :-D Kvůli tomu "kam s ním" jsem ale o výjimečném využití autobusu zauvažovala. Cesta by ovšem trvala cca dvakrát tak dlouho. :-P

0 0
možnosti
Foto

U nás v ulici učí parkovat jeden starší manželský pár: hned jak uslyší přijíždět auto, vyjdou před dveře a pronikavým pohledem zabíjejí parkujícího řidiče skrz zpětné zrcárko. Já vám je ráda na to vaše sídliště pošlu ;-D

1 0
možnosti
Foto

To už se svými blonďatými parkovacími schopnostmi nezaparkuju nikdy.;-D

0 0
možnosti
VV

Pripomela jste mi dobu, kdy jsem pracoval v Tölzer Straße. bylo tam velke parkoviste P+R u stanice U- Bahn. Kolem osme hodiny rano tam vzdy bylo mnoho volnych polomist k parkovani, ale zadne cele.

3 0
možnosti
Foto

Myslela jsem, že na P+R jsou místa namalovaná. I když podle toho, co vidím třeba u obchoďáku, na nějakých čárách na zemi taky moc nezáleží.

0 0
možnosti
Foto

J32a67n 23A78n73d82r40l71e

5. 11. 2018 21:22

Klarko, ja jsem koukal jak tele na novy vrata kdyz jsem pred nejakym rokem prijel za navstevu k synovi na Prosek, tak auta parkuji ve dvou radach a nechavaji se bez rychlosti i bez rucky, aby si je pottrrebni mohli odtlacit a vyjet z prvni rady ;-D a je to proste nespana dohoda a funguje R^

2 0
možnosti
Foto

J30a68n 18A59n51d35r41l44e

5. 11. 2018 21:24

ta klavesnice ma dost, ani to vsechno nebudu opravovat...:-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz