Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J60a13n 22H17u21r40k12a

9. 1. 2019 0:18

dnes Ukrajinka přijde na pár minut zhodnotí 8 pater znaleckým pohledem ve dvou vytře jedním hadrem a zmizí do konce prac.doby klidně i z budovy...na námitky se chodí domlouvat UK komandos...a to je dnes až na čestné...všude

1 0
možnosti
Foto

A když nemůže zmizet, sedí v kumbálu a klofe do mobilu. Bez rozdílu země původu.

1 0
možnosti
Foto

Jéééééé, vidáááá, kolejní historka :-), děkuji velmi, je povedená. Až je mi líto, že jsem tohle nezažila (už párkrát bylo).

1 0
možnosti
Foto

Jo, to byly časy.;-D Ale už bych neměnila. Stejný prostor jako dnes mám sama byl pro čtyři lidi, postel, židle, stůl, dvě poličky, půl skříně, půl poličky v lednici, jedna ve skříňce na jídlo a nádobí.8-o;-)

0 0
možnosti
Foto

My máme na patře bohužel takovou uklízečku, které musíme opakovaně vysvětlovat, jak se ždímá hadr, protože opakovaně vyrábí na chodbě rybníky a kluziště. Také jsme ji už párkrát žádali, aby používala čistící prostředky, které přebijí zápach toho hadru. Je to marný, je to marný, je to marný...;-)

R^

2 0
možnosti
Foto

R^k velení má také vhodné nástroje-kdo by chtěl dostat smetákem po zádech a mokrým hadrem do obličeje;-D

2 0
možnosti
Foto

Dík za tip, jdu změnit profesi, třeba mě konečně někdo bude brát vážně.;-D

0 0
možnosti
Foto

hodná, aoc neuklízela, to už je lepší zlá ale dobře uklízející:-)

1 0
možnosti
Foto

Mně nepřišlo, že by neuklízela.:-)

0 0
možnosti
Foto

Njn pořádek musí být.;-)

0 0
možnosti
JP

Já budu chodit po špičkách... zpíval jsem uklízečce, když jsem musel projít po jí právě zamokřené podlaze. Stejně po mě s vyčítavým pohledem stopu špiček přetřela. Což mě vede k dalekosáhlé filozofické úvaze, že naše stopy budou jednou ze světa stejně dokonale vyšůrovány, přemáznuty a vydezinfikovány bdělými uklízečkami a můžeme být rádi,že po nás nenastoupí brutální čistič Viktor.

A ještě úsměv kvůli “pokoji kluků naproti přes chodbu”. My jsme museli na dívčí koleje přes hromosvody a nebo aspoň plížením pod okýnkem ostražité vrátné, co si ve vrátnici četla starý Mladý svět, jak by řekl Karel Plíhal. Ach, doby kolejních malin nezralých. Karma, Kláro.

5 0
možnosti
Foto

Někdy uklízečky vyhrožují i přetažením koštětem či hadrem.:-)

Kluci naproti přes chodbu jsou v pohodě, stálé dvojice měly i společný pokoj.;-) Ale jednu z babiček málem klepla pepka, že tam jsme společně bez dozoru.;-D

Ď za zastavení!

1 0
možnosti
Foto

R^Uklízečky, vrátní, pak dlouho nic a teprve potom generální ředitel (majitel, jednatel, atd, nechť si každý doplní sám). Zbytek úplně na konci.;-D

1 0
možnosti
Foto

Vrátnice byla zároveň hotelová recepce, tak tam místo semetrik seděly hezké slečny. Ale prudit uměly taky.;-)

1 0
možnosti
Foto

Vcera jsem se vratil z tydenniho pobytu v nemocnici. Budicek v 6.30, ale prvni uklizecka na podlahu jiz v 6.20. Opustte ostele a jdete na chodbu! Pote se clovek vrati zpet ( az to uschne), prevleka se, stoji nahy u postele a prijdou dalsi dve uklizecky a utiraji stolecky. Dejte si ten caj a rucniky na stranu, at to muzem otřít,

A az do 7.30 je koupelna zamcena....

3 0
možnosti
Foto

Taky pěkný.:-P Brzy se uzdravte!

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz