Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

domov důchodců už od 55? že jsem to nevěděl dřív, mohl jsem mít od bratra klid :-)

0 0
možnosti
Foto

Důrazně protestuji proti genderové nevyváženosti titulku.

Moje nejtajnější myšlenky například sleduje Velká sestra. :-)

1 0
možnosti
Foto

Vy jste ji viděl, že si jste tak jistej?;-D

0 0
možnosti
Foto

Doporučuji Paralen500 na všechno!!

1 0
možnosti
Foto

Reklamy tohoto druhu se mi z nějakého záhadného důvodu neobjevují.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mně furt naskakuje na netu reklama na nějakej čurokap. Jako že můžu chodit na záchod vestoje a být tak rovnocenná chlapům. Nechápu, proč si o mně myslej, že chci čurokap8-o

1 0
možnosti
Foto

Zeptej se skřetů. Neměla jsi online cosi do činění s outdoorem nebo festivaly?:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Výborný blog, Klárko, nemám co dodat! Snad jen, že na ty reklamní vazby se bojím i jen pomyslet, mohlo by mě totiž něco napadnout.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pomysli a sepiš.;-) Dlouho jsem tě neviděla.:-)

0 0
možnosti
JP

Výborně, Klárko. Vezmi ty googlobalizátory našich přání a nákupně-názorových tužeb stejkem po jejich robotích pazourech. Cookie na strejdu!

1 0
možnosti
Foto

Spíš po těch googlomozečkách, třeba se proberou.;-D Ď za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

J95a73n 70A98n42d76r57l83e

30. 1. 2019 23:35

no nejsou (jeste) dokonali, ale snazi se, ne? :-/

Tobe, Klarko, R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, snaží. Aktuálně dětské pokoje, soukromá VŠ s psychologickým zaměřením, UPC a teplé rukavice. No, ty by šly.;-D

Ď za zastavení.

0 0
možnosti
WW

R^karma

Pokud není čas pohrát si s cookies či využívat anonymní prohlížeče (Tor), což samo o sobě není zárukou, protože zbývá IP, ale hlavně je to otisk prohlížeče (Firefox jej umí v rámci možností neposkytovat), jsou to i klíčová slova, like pod něco, co už je s něčím svázáno atd., takže výčet nechtěného se stane tím pověstným největším krajícem odříkaného, což se okamžitě promítne do reklam - mechanické zpracování (žádná inteligence v tom skutečně není) nerozlišuje, zda to chcete, nebo ne - stačí zmínka, návštěva webu,... a když už reklamy, pokud na ně nechcete nasadit AdB a čelit neškodnému zastrašování z jeho použití, je lepší využít vtíravost komerce ve svůj prospěch třeba tak, že budete mít vytipované nějaké stránky s něčím, co je neutrální a jednou denně je otevřít a zavřít. Do dvou dnů budete mít přesně takovou reklamní "výzdobu" z vlastní vůle, která neuráží a zároveň Vás nebude nijak oslovovat. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za zastavení. Já reklamy zas tak moc neprožívám, jen by mě zajímaly ty vazby. Některé jsem rozklíčovala, ale jiné mi unikají. Asi jsou moc jednoduché.;-D Ale je pravda, že po náhodném nákupu či průzkumu se příslušný eshop objevuje dva dny a konec.

0 0
možnosti
Foto

Teď jsi mě nahlodala s tím důchoďákem. Tedy mě taky ještě není 55+, ale to uteče jako voda.8-o Jiné nabídky celkem v pohodě ignoruju, ale tohle - co když už je pozdě? Nenápadně sdělím dcerám, že mne budou mít až do smrti na krku.:-/

1 0
možnosti
Foto

Ty ses ještě nezapsala do pořadníku na důchoďák?8-o;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Poslední dobou otevírám notebook hlavně ze zvědavosti a nemohu se dočkat až mi někdo napoví, co to vlastně tak nutně potřebuji. ;-D A jsme na tom všichni stejně, už to nějak ignoruji vyjma zeleného skřeta, toho slyším i když zrovna mlčí a jen se předvádí. 8-o

2 0
možnosti
Foto

Ten zelenej skřehotá tak, že nejde ignorovat.:-P Teď zrovna potřebuju novej mobil a penzijko pro dítě.8-o;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz