Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsou tam stále ta samá. Jen ta "naše" nějak ubývají...

0 0
možnosti
Foto

Ty Klárko, sic opožděně,ale navštívil jsem tě rádR^

1 0
možnosti
Foto

Ten tygr by se s nimi i poměřovat mohl.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^to jsou miláčkové roztomilí-kam se na ně hrabou modelky;-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, pohodové pokoukání, já jsem spokojena! R^

1 0
možnosti
Foto

Mangustu jsem si musila vygooglit. Já znám jen langustu. ;-) Jinak jsou to vesměs fešáci, i když nezapózují a nezapózují.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Langusty jsem v Zoo ještě neviděla. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Prijemne pokoukani:-)

1 0
možnosti
Foto

Máš rád ignoranty?:-)

1 0
možnosti

Pěkní plyšáci i plyšáci :))

1 0
možnosti
Foto

Něco je i opeřené.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS