Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zvířátka jsou úžasná, jenom nevím, asi adoptuji celou ZOO. ;-) Zbožňuji plameňáky,.

1 0
možnosti
Foto

Toho měla adoptovaného sestřenice s přítelem. Od nich mám toho "růžovýho čápa.";-) Na celou Zoo bys neměla peníze, třeba slon je za 50 tisíc na rok...

1 0
možnosti

jo,já kdybych si měla vybrat,tak adoptuju Harpyji (teda domů k sobě)

1 0
možnosti

Jaguarundi je krásná (se mi moc líbí ang.výraz pro ni - vydří kočka) , jde fotit i rybářská,jen tam musíš bejt dlouho ,nemluvit a nesmí se trousit další návštěvníci..a díky, všichni fotěj gorily, ty jsi se jim vyhnula.....R^

1 0
možnosti
Foto

Všechny kočky jsou krásné, říkáme jí ošklivka kvůli těm nekočičím proporcím.;-) Rybářská se mi skoro pokaždé rozmaže, lidi jsou u koček vždycky a ještě jsme s sebou měli 10m dítě, to klid nehrozil.;-D U goril jsme byli taky, ty jsou v předchozím díle (Modelky si berou volno)...

0 0
možnosti
Foto

Pěkná místa, pohodový blog;-)R^

1 0
možnosti
Foto

no máš toho doma dost :-)

1 0
možnosti
Foto

Doma jen mladýho a přichcíplý kytky. :-D

0 0
možnosti
Foto

Nějaké menší nenáročné zvířátko (i s ubytováním) bych adoptovala - třeba outloň je mi sympatický, akorát že s ním asi přes den není žádná legrace.

Hezký fotky.R^:-):-)

1 0
možnosti

Já jedině lenochoda, s tím bych držela krok.

2 0
možnosti
Foto

Klárko, ty si stejně umíš najít krásný místa

1 0
možnosti
Foto

Tohle není třeba ani moc hledat.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ale no tak, Klari, nejaka potvurka by se Ti domu urcite jeste vesla, i plysak by ji ocenil;-D

1 0
možnosti
Foto

Tyhle nejsou k odnesení domů.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz