Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě nejvíc mrzí když u nás dostanete kopeček zmrzliny nabirajicimi kleštěmi za drahý peníz a ještě je prodávající párkrát oškrábe o hranu aby náhodou nedal víc. V cizině naberou..už jen dívat se jak ji nanesou do kornoutu je jedna radost. Kupodivu nejlepší zmrzlinu v Evropě jsem jedla ve Slovinsku a v Pirovacu na pláži. Byl to sen..vanilková ,kousky ovoce, čokoláda, oříšky, politá nějakou ovocnou omáčkou.. chuťově výborná.

1 0
možnosti
Foto

Fanatické zarovnání každého kopečku už jsem dlouho neviděla.;-) Země bývalé Jugoslávie mají obecně dobrou zmrzlinu, ale známá je spíš ta chorvatská.

0 0
možnosti

Diky za vzpomínku na to, jak jsem že země sbíral upadlou zmrzku i já!

3 0
možnosti

I94v37a80n87a 35L12a49n11c41e

14. 4. 2019 23:54

Ja mam nejradeji Misu, je tvarohovy...Kdyz jsem privezla manzela prvne do Cech, tak jsem mu koupila Misu a rikala mu, ze nic tak dobreho jeste nejedl.... Misa mu nechutnal????!!! Ale pro mne Misa je nejlepsi....

2 0
možnosti
Foto

Míša je taková klasika, ale mám oblíbenější nanuky.:-)

0 0
možnosti

Cesko je pravdepodobne jediny stat, kde se pri koupi zmrzliny plati i kornout.

1 0
možnosti
Foto

Běžná praxe to není.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pravou italskou jsem měla před třemi lety v Neapoli, ale když to srovnám s naším Ledňáčkem nebo jahodovým nanukem... Nejlákavější na tom je asi ta nedosažitelnost a chuť "zakázaného ovoce".;-);-DR^

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá, Ledňáček, ten byl ze všech nanuků bezkonkurenčně nejmenší a máma nám pořád kupovala jen toho. Že ho sama má ráda.;-) Na FB mám fotku, jak lížu zmrzlinu v Římě, ta snad taky byla pravá.;-D

2 0
možnosti
Foto

Njn, už mi v prachu cesty skončily i důležitější věci, než zmrzlina koupená za třetinu kapesného vzdor domácím pravidlům.

1 0
možnosti
Foto

R^Klári, budiž Ti útěchou, že ta zmrzlina klidně mohla být zrovna tak italská, jak je americký ten pověstný Američan z Vysočan;-)

1 0
možnosti
Foto

Myslíš, že už tehdy?8-o Jestli si to myslím dobře, stalo se v roce 92.;-)

1 0
možnosti
Foto

mi děláš chutě-takhle navečer-jdu se juknout do mrazáku měla by tam být ještě pistáciová s hořkou čokoládou-tu já ráda-ačkoliv takhle do plavek nezhubnu;-O

2 0
možnosti
Foto

Blee, pistáciovou nesnáším.;-DAle Carte d Or s vlašskými ořechy...tu bych si dala i teď večer:-))

2 0
možnosti
Foto

Klárko, jak já s tou holčičkou, kterou jsi byla, cítím. Úplně tu zmrzlinu vidím v prachu cesty. Já si snad zítra na Tvoji počest jednu koupím.:-)

2 0
možnosti
Foto

Kupodivu jsem byla spíš naštvaná, že jsem nedávala větší pozor.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já zmrzlinu nikdy moc nemusela, a když už, tak točenou:-)Takže mě vaničky nechávaly v klidu, ale když tam stál stroj a byla navíc citronová..to jsem si dala říct.;-D

1 0
možnosti
Foto

Točená byla zcela zapovězená, protože salmonela.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz