Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až přijde líto, jak s tím to dítě zachází...

0 0
možnosti
Foto

R^hlavně ty kostky na skládání obrázků:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou krásně složený.;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, ty jsi mě po letech donutila ke vzpomínání, který hračky jsme měl jáR^

1 0
možnosti
Foto

Nepovídej, že jsme měli všichni stejné. :-D

0 0
možnosti
Foto

No vida, teto :-).

1 0
možnosti
Foto

To vybalila babička, já jsem to jen drze zabavila na focení.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty máš jistě vybaleno už dávno.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Samy krasny retro veci. Jo a tete to moc slusi;-):-)

1 0
možnosti

I94v95a71n66a 31L96a84n58c59e

29. 5. 2019 23:12

Ja jsem si rada stavela s brachovo merkurem, ten tady nevidim.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Stavebnice zatím vybaleny nebyly, ale Merkur jsme určitě stejně neměli...

0 0
možnosti
Foto

Já měla nejradši dřevěný kostky. Na ty s Popelkou se pamatuju! Prostě klasika.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Těch je tam hezkých pár sad. Ale zatím se hodí jen na vybalení a rozházení.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dost dobrýR^:-)

K dokonalosti už chybí jen nafukovací buvol;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DJediná nafukovací věc široko daleko byl ještě nevybalený bazének ve tvaru šneka.

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz