Diskuse

Plzeň zmizela!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko, ztratím se všude. Už jsem bloudila v Humpolci, Jindřichově Hradci, v Plzni, v Jihlavě, i v Domažlicích.... Většinou kouknu na cestu, řeknu si, že to znám a potom, bum, rozkopana cesta. Jednou jsem jela a jela... Skoro k rakouským hranicím... (to jsem měla manžela jako přítele na telefonu ;-D)

Navigace mne stále nutí otočit se do protisměru, zda se mi poněkud zmatená. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Z rezervy mam panickou hruzu ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dokud je, je to dobrý.;-D

0 0
možnosti
IL

Jsem spatny cestovatel a jeste horsi navigator, ja bych bloudila jeste dneska, ale vy jste to zvladlaR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Ale to jen proto, že jsem nezajela do té Prahy. Jinak už by mě asi nikdy nikdo nenašel. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že ses znovu našla;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Co já, to by byl aspoň klid.;-D Ale ty druhé dva jsem ztratit nechtěla.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ano bloudění, to znám velmi dobře. To zvládám kdykoliv a kdekoliv i s Google mapou a trasovačem.;-DR^

Tak hlavně, že jste šťastně dorazili do cíle.

2 0
možnosti
Foto

Pokud vím, tak všichni dorazili na místo určení. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak vy jste si udělali ještě bojovku ?:-)))

2 0
možnosti
Foto

Jen takovou malou. :-)

1 0
možnosti
Foto

Joo, to je o nervy, trpěla jsem, a to jsem to jen četla:-).

2 0
možnosti
Foto

A teď si představ v tom autě sedět. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Uznávám, to je hodně dramatický popis cesty. Kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat :-)

0 0
možnosti
Foto

Nějak nevím, co chtěl básník říci, zato vím, jak taková dramata na přítomné působí.

0 0
možnosti
Foto

R^Upřednostňuji živou navigaci, ta signál neztrácí a navíc je s ní i legraci. Však ji znáš:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Myslíš jako: Po starý, na dálnici ne... Ani nevim, že je tu tak velká silnice... Já to tu neznám... Tady bydlela spolužačka z gymplu, ta, co podváděla... Tady sme nikdy nebyli... A tak. :-D :-P ;-)

1 0
možnosti
Foto

no co, dopalo to dobře, jako v pohádce:-)

2 0
možnosti
Foto

Jen jsem si vzpomněla, jak jsi na Hlaváku strašně spěchal do vlaku, abys chytl místo a vlak teprve vyjížděl ze Smíchova;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz