Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Klárko, já jsem taky nenazrana :)))

Hezké záběry R^

1 0
možnosti
Foto

Aspoň o tvém přídělu nerozhoduje nějaký chovatel.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

krama za nadherny zviratka hlavne ty zirafy miluju R^V

1 0
možnosti
Foto

Mají dvě mláďata.;-)

0 0
možnosti
Foto

Když se zastaví, tak se občas dají i vyfotit.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pekne. Jdu se konecne nasnidat:-P

1 0
možnosti
Foto

Já už jsem byla i venčit.:-P

1 0
možnosti
Foto

V tom vedru je lituju, není chuť ani na jídloR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Někteří dostávají i zmrzlinu.;-)

0 0
možnosti
Foto

Sloníci, ti jsou pro mě jako dělaní!!! Já je miluju:-).

2 0
možnosti
Foto

Občas je s nimi i legrace. Třeba, když si v zimě vzali led z louže a domáhali se vpuštění do pavilonu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ti komodští varani vypadají strašidelně. To jsou ti, co snědli toho turistu a jen vyplivli jeho brýle?8-o

Pěkný fotky.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Brýle? On to nebyl foťák s poleptanou čočkou?8-o No, tihle jsou ještě malí na konzumaci celého turisty, ale ti z Indonéské džungle by to podle mě mohli zvládnout.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz