Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě jsem se z jednoho takového delšího výletu vrátila. A zase mi začíná škola.;-(

Hezký výletní fotky!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem si říkala, že už jim to začne, díťatům... Ale vono i pančelkám. :-P

1 0
možnosti

Kočky, pejskové, příroda taky... krásný slámoví panáci...

to vaše výletování, to se nám vyplácí ...

Nebot ́noviny, ani televize nám nepředvedou takové letní vize ...

Ještě na kozla a kočky jsem zapoměla, taková krásná zvířátka,

no to se paní N. to se dělá ?

1 0
možnosti
Foto

Díky za krásný, skoroveršovaný příspěvek. :-)

0 0
možnosti
Foto

Spíš několik. Chybělas. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásně poskládáno, ráda jsem se s Tebou prošla! :-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, aby ses už brzy mohla projít sama. ;-) Ď! :-)

0 0
možnosti
Foto

Už se těšíš na září? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Děti půjdou do školy a v práci bude po klidu. :-D

1 0
možnosti
Foto

zasvědení vědí...město plné událostí:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Hezke, nekde jsem to i poznal, hec;-D:-)

2 0
možnosti
Foto

Ještě abys nepoznal! :-D ;-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že ani nikam nepojedu a budu přebírat fotky. ;-) Ď! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz