Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z těch fotek cítím i vůni těch zvířátek. R^

1 0
možnosti
Foto

A víš, že zrovna tady jsem žádnou vůni nepotkala?

0 0
možnosti
Foto

R^ Tyto zvířata v Praze opravdu nemáme, naštěstí jsou v ZOO ve Dvoře Králové.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí za nima nemusíme až do Afriky.;-)

0 0
možnosti
Foto

Fakt nemáme v Praze slony africký?8-o No koneckonců, nemusíme mít všechno...

Fajn fotky - i ty zabírané zezadu.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jedna africká slonice tam kdysi bývala, ale asi v rámci vytváření stáda ji poslali pryč. Jen jestli mi ta zvířata nedávala najevo, kam mám s tím foťákem jít.;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

seš ve věch zoologickejch jako doma:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Chybí Vám fotka té přerostlé kočky, která teď děsí půl republiky, zejména v okolí Jablonce. R^

1 0
možnosti
Foto

Kočky mimo klece a výběhy jsem naštěstí potkala jen ty v běžných rozměrech.:-)

0 0
možnosti
ND

Hezký fotíte, pokoukala jsem si zvířátka

1 0
možnosti
PK

Krásný zvířátka, ale jsem rád, že je nemáme ani my venkované zde, taková mamba na procházce.

Já jsem rád, že se vyhneme s pejsanem divokým prasatům a přes léto, že nepodlehneme kousnutí klíštěte. No zmije mi už ťofla, ale odolal jsem i bez doktora,zimnice to byla hrozná, no mambě bych asi neunikl,...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Naše příroda má tu výhodu, že v ní nic zásadně jedovatého nežije, takže do ní můžeme bez obav vstoupit. I tu zmiji člověk v kondici rozchodí, byť řešit to samoléčbou bych si netroufla, jste borec.:-)

0 0
možnosti
Foto

J42a97n 29P81r42a40ž36á42k

23. 10. 2019 21:22

ZOO fotky vždycky potěší:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Na můj vkus je tam málo koz;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz