Diskuse

Bílej med

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Take jsem mela strejdu a ti meli velice dobry med. A jednou kdyz med staceli jsem byla u nich na prazdninach. Protoze mam med rada, tak jsem se sestrenici sedela u talire s medem a namacely jsme si do medu chleba. Takova dobrota, ale jak me bylo zle.

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí máme med všude kolem a jsme za to rádi. Moc pěkně jsi to napsalaR^;-)

2 0
možnosti
Foto

R^Ten z obchodu nestojí za nic.:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké povídání po ránu. Díky. :-)

1 0
možnosti
Foto

krásná vzpomínka, Klárko :-)R^

1 0
možnosti
Foto

I něco dobrýho z těch žlutých polí bývalo. ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ není nad domácí med. My jsme ho kupovali, ale mlsat jsme do spíže chodili stejně

1 0
možnosti
Foto

I doma, vždycky jsme dostali hrnec 10kg, mizel hodně rychle. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak abych já neměla ráda med, to by bylo podezřelý.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo, domácí medík. :-)Ale přiznám se, že k tomu bílýmu pastovýmu chovám nedůvěru. Připomíná mi jednu hrůzu mého mládí: medomáslo, které bylo pravidelně k svačině na pionýrských táborech nebo škole v přírodě...:-P Ať si říká, kdo chce, co chce, nebylo to to samé, jako když se namaže žlutý tekutý med na rohlík s máslem.

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Kupovanej mi chutná uměle, domácí je úplně jinej.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Vcely babicka nikdy nemela, ale mivali jsme med od ob-sousedu a pripadal mi uplne jinej, nez ten co se dneska prodava. Ale mozna je to tim, ze jsem byl tehdy malej kluk:-)

1 0
možnosti
Foto

I ten všehochuťový je lepší než všechny kupované. Včetně těch od včelařů. Asi, že je "náš".:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz