Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^

Ani mně se nechce... do práce;-D

2 0
možnosti
Foto

Ještě nejste pod zámkem?;-D Já jdu taky. Jestli se mi povede nastartovat.;-D

1 0
možnosti
Foto

J36a63n 40Š57i49k

29. 11. 2021 7:57

Jasně, že všechno špatné jednou skončí a něco dobrého zase začne. Ale i tmu špatných časů probleskne paprsek něčeho krásného, jako jsou třeba fotky :-) Krásné pondělí

5 0
možnosti
Foto

Fotek mám plnej počítač.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mluvíš mi z duše. Naučili jsme se někteří vážit si maličkostí, které nám způsobí úsměv na tváři. Hezký den. R^

4 0
možnosti
Foto

Nezačneme si taky posílat koťátka?;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Rocni doba je depresivni, situace tez nepobizi cloveka k radosti, ale nesmime se vzdavat, Klari. Mas sice pravdu, ze rada lidi odsud odesla, ale zdaleka ne vsichni nepoliticti a ctivi. A pak se tu obcas objevi nekdo novy, kdo stoji za cteni. Tak hlavu vzhuru, pozdfavuj kocicaka:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Zrovna včera jsem si říkala, že jestli bude lockdown a nerozvezeme dárky, tak mi to tu bude strašit kdovíjak dlouho.;-D:-P No já když už někoho nového začnu číst, po pár článcích zase zmizí. Tak čtu čím dál míň lidí.:-)

1 0
možnosti
DS

Krásný a klidný advent všem :-)

3 0
možnosti
Foto

Kláro, zaplašte tu noční můru a hlavu vzhůru.

5 0
možnosti
Foto

Pověsila jsem jmelí a hvězdičky a můry ať si trhnou.:-)

2 0
možnosti
Foto

J18a16n 88A66n44d50r31l88e

28. 11. 2021 22:56

Klárko! R^ a vydrž..V

3 0
možnosti
RE

Na ten svařák jsem se těšil...R^

1 0
možnosti
Foto

Já taky. Ale holt vrchnost rozhodla, že jeho popíjení je nebezpečné. :-/

2 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz