Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napsala jste to velmi přesně Kláro,ani já bych to lépe nenapsal,přestože jsem z branže.

1 0
možnosti

Přesně tak to je.Rozčilují se na třicetikorunou a pak si koupí prkotiny za několik set.

1 0
možnosti

...mimo vlákno...pardon

0 0
možnosti
Foto

Pěkné...opět hezky a logicky srovnané, jako tenkrát druhy medicíny R^

1 2
možnosti
Foto

Před hloupostí je třeba se bránit i když je to boj marný. Karma vám. 

Osobně si myslím taky, že je lékárnictví skvělej byznys, ale budiž vám přáno. Nikdo mně nenutí u vás nakupovat co nechci. Jen závistivcům to ale nedá spát a budou na vás pořád plivat.

4 1
možnosti
Foto

R^ Dle názorů většiny většinou krade nebo se fláká skoro každý, kdo dělá něco jiného než já. Když jdu do lékárny, o tomhle nepřemýšlím. Díky. Víte, kolik mají učitelé volného času? A ty prázdniny ;-D.

3 2
možnosti
Foto

No je to úplná hrůza ti učitelé. ;-)

1 0
možnosti

:-) Se mi zdá, že jste na sebe něco proflákla. ..... Kontrolní otázka. .... Kolik stojí Aspirin?

2 1
možnosti
Foto

Aspirin je volně prodejný, nemá tedy úhradu ze zdravotního pojištění ani regulovanou cenu. Každá lékárna ho může prodávat, za kolik bude chtít.;-)

Dle distribuce je orientační cena 20 tbl. balení cca 82 Kč.:-)

1 2
možnosti

Nezpochybňuji technické argumenty půvabné paní (slečny) Kláry, jen se mi zdá, že lékáren je u nás určitě víc než u západních nebo jižních sousedů a nezdají se mi tam větší.  V jihočeském třicetitisícovém městě bylo 10 lékáren + nově DrMax. Takže business to musí být dobrý.

2 1
možnosti

Nikdo nevyvrací, že se jedná o dobrý byznys. Ale nařknout někoho z podvodů a ještě k tomu tak blbě je jiné kafé

4 1
možnosti
Foto

Dobrý den, vážená blogerko, rovněž jsem si povšiml článku pana Zábojníka a jsem rád, že se našel někdo, kdo vyvrací bludy, které žijí svým životem. Podobné "poznatky" existují i v medicíně a je nad lidské síly bojovat proti vysloveným hloupostem, pokud nejde již o záměr si do někoho prostě bouchnout.

Pan Zábojník si prostě vybral téma, které již dlouho nebylo, je tématicky vděčné - jako vše v medicíně - a napsal svůj neinformovaný pohled. Bývá zvykem, když někdo do někoho takhle kopne, že se omluví. Obávám se, že od pana Zábojníka se toho nedočkáte.

Pěkný den

3 1
možnosti

On podle mě tuší, že píše nesmysly. Jinak by se nebál otevřít diskuzi

3 1
možnosti

Pouze drobnou poznámku. Za totality ve městě byla 1, slovy jedna, lékárna. Dnes v tomtéž městě je jich 7, slovy sedm lékáren. Zkrátka a dobře páni lékárníci nemám rád když ze mě někdo dělá skot.

2 2
možnosti

Vaše informace jsou sice pravdivé, nicméně postrádám souvislost s článkem ;-)

Jenom doplním, že tenkrát byly ve městě taky 2 sámošky, 1 řeznictví, 1 textil, 1 prodejna elektro. Slovy to snad vypisovat nemusím

4 0
možnosti
Foto

Pan Zábojník to vidí z rychlíku pod úhlem závistivých bambulů;-D

Mimochodem, já dostávám účtenky automaticky!!

Je paradoxem, že si lidé stěžují na poplatek, když občas vidím jak si baba nad hrobem kupupuje drahou mast proti vráskům:-P

4 3
možnosti
Foto

Automatickým vydáním účtenky odpadají uvedené komentáře a expedient šetří svůj hlas i nervy tím, že se netáže.;-)

Lidé jsou ochotni vydat neuvěřitelné peníze za to, co CHTĚJÍ. Pokud ovšem je někde napsáno, že něco zaplatit MUSÍ, nastává problém...

3 1
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz