Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

když uvážím, co už me vsecko pokousalo :-);-D, ze me by asi zešedivěli.

hezký článek R^

0 0
možnosti
Foto

Tos mě Klárko, vyděsila, kousanců do krve jsem už v útulku absolvovala pár. A vždy se utěšuju - očkovaní byli. Ale jeden vlastně ještě ne ;-D

1 0
možnosti
Foto

Hlavně to musíš buď zvládnout sama, nebo jít na veterinu hned.;-) Jinak, vzteklina u nás (s výjimkou netopýrů) nebyla přes 10 let. Po zranění známým zvířetem se tak už většinou neočkuje... A když náhodou, ve špitále strávíš jen dny a ne týdny. I když teda pořád nic moc.;-)

0 0
možnosti
Foto

No to byla situace. Mně asi také někdo škrábnul, a zůstaly mi však následky. Někdy mě popadne hrozný vztek jako dnes na naše IT.;-);-D;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DTo se mi taky stává. Je fakt, že poškrábaná jsem skoro pořád, jako malou mě kousla venkovní kočka a Cliff už mě za ten rok a půl kousnul třikrát. Už se mi ségra směje, že to snad přitahuju.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezky napsáno, i když tehdy to asi taková zábava nebyla;-)

2 0
možnosti
Foto

To fakt nebyla. Měla jsem chuť zdrhnout dřív, než si mě zapíše... Dneska už se tomu jen smějeme.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to je něco! Taky jsme se nalítali na veterinu, jak se psem, tak s těmi, co pokousal, zase na chirurgii. Naštěstí vše dobře dopadlo;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko, kdepak, to je velký riziko, i když podle nějakých údajů nám ta vzteklina poklesla. Nicméně je to velmi nepříjemné. Jsem rád, že vše dopadlo v pořádku.

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že jsme dokonce čistá země. Ale tohle je z doby, kdy tomu tak ještě nebylo. Karynka byla tehdy fakt maličká, je dokonce možné, že jiné zvíře blíž nepotkala. Dnes ale dokážu ocenit předpoklad, že pacient kecá.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Ty máš ale zážitky;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Tohle trochu spadá do kategorie nemusímmítvšechno.;-D;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz