Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

kafe piju výhradně s rumem:-)

1 0
možnosti
Foto

Tuhle kombinaci jsem snad ještě neměla... S vaječňákem, to jo, když přijdou holky, ale rum dáváme jen do těch vosích hnízd.:-)

0 0
možnosti

Já piju jedno kafe denně jenom proto, že jsem mlsný jako kocour a odpolední siesta s kafíčkem je jako stvořená k tomu, dát si k tomu nějaký dobrý pišingr. Teď třeba ujíždím na bébéčkách s jogurtem a meruňkovou marmeládou. :-)

2 0
možnosti
Foto

A odtud pochází mýtus, že po kafi se tloustne.:-)

3 0
možnosti
Foto

Já si své první kafe dala tak v 11? Nebo tak nějak. A už není cesty zpět. Vzhledem k tomu, že mám celoživotně mrtvolí tlak, naši mě nechali. Takže jsem si směla udělat toho svého turka a usrkávat. Návštěvy nevěřily...A už nebylo cesty zpět, Dneska tak 5_7 kafí denně...;-(

1 0
možnosti
Foto

Já se snažím držet do tří, ale poslední dobou jsem se přistihla, že přidávám na síle.;-D Když mi bylo 11, žádné kafe doma nebylo... A ještě v nějakých 17,18 návštěvy nevěřily. Mnozí nevěří doteď.;-D

Btw. četlas o tom, že nám závislým nějaký kofein s tlakem nehne? A já se klidně předhodím jako důkaz.:-)

1 0
možnosti

Ano, máte opět pravdu. Trochu jsem to zjednodušila. Ona i hudba některých operet je poslouchatelná. A s operami je to podobné.

Tak pěkný, tedy úspěšný den!:-))

0 0
možnosti

J61a38n 52P12a91l85l49a15s

22. 10. 2016 22:28

Díky, právě jsme se vrátili a lahváč už syčí.

1 0
možnosti
Foto

R^Klárko, viděla jsem tě na vlastní oči (a ty mě) jak nám kafčo pěkně šmakovalo. Jen ať to ještě vydrží dlouho (u mne);-D

1 0
možnosti
Foto

A proto by mě zajímalo, proč si lidi myslí, že ho nepiju. I ti, co neznají moji rodinu.8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že už jsem tě, Klárko, viděla pít nejen kávu, tak asi abstinenční trauma z mládí se na tobě nepodepsalo nijak zásadně ;-D

1 0
možnosti
Foto

Chutě jsou prý dané geneticky a mě v porodnici vyměnili. Takže pohoda.;-D Jen kouřit jsem se nenaučila, a že se holky fakt snažily, ale to není taková újma, ne?;-D

2 0
možnosti
Foto

Uvařila jsem si kafe, abych tak nějak zahájila den. Otevřela jsem si k tomu vaše čtení, protože název jaksi sám vybízel. Ke kávě, o kávě. :-) Kávu mám ráda, ale nejsem na ní závislá, někdy si celý týden nevzpomenu. A ni nevím, jestli mi sluší a jak mi sluší. :-)Každopádně manžel včera večer opravil Dolce Gusto a tak tady mám před sebou silnou a voňavou, příjemné počtení a je mi fajn..... :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Já už závislá jsem...:-)

3 0
možnosti
Foto

J91a35n79a 53M46a68j63o19v98á

22. 10. 2016 0:40

a mně to k tobě normálně jde. Nějak si dovedu představit, jak si u presa povídáme o kočkách (pro mne prosím hořké a bez mléka :-)))

2 0
možnosti

Sì, espresso ristretto:-)))

1 0
možnosti

Před pár dny jsem dostal varování a je-li zde řeč o kávě, tak jsem neodolal:

VAROVÁNÍ - POZOR NA KÁVU!!!

Káva způsobujeagresi.

Včera jsem si dal 10piv a žena si dala doma 2 kávy.

Neumíte si představitjak byla po těch 2 kávách nasraná, když jsem přišel domů!

A já po 10 pivech bylv naprosté pohodě......!

3 0
možnosti

P.S.

Omluva - kopírováno, tam spojená slova nebyla.

0 0
možnosti

J25a25n 28P95a21l30l27a53s

21. 10. 2016 22:40

Dobrý večer, zajímavá otázka. Já osobně kávu pouze ráno, v kombinaci s cigárkem podporuje peristaltiku. Takže běžně odmítám pít kávu přes den. U hotelových snídaní se pak kolegyně (kolegové nejsou tak všímaví) leckdy diví, když si dám černou žbrundu.

1 0
možnosti
Foto

Hotelové od snídaně fakt ne, to bývá hnusné a slabé... Radši si potom dám na baru nebo někde venku.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz