Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdy se to zamotá... Moc hezky napsaný. Tyhle příběhy mi připadají tak nějak pravděpodobnější než Rosamunde Pilcherová.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Jen jsem trochu zamíchala role. ;-) On ten Hollywood je v zásadě nudnej, od začátku víš, že se vezmou a budou šťastní navěky. :-P

1 0
možnosti
Foto

ale na pivo se může chodit i jen tak:-)

1 0
možnosti

I21v26o 15Ž28á19č21e43k

1. 6. 2018 2:18

I ten nejchlapáčtější chlap by měl mít své řídící centrum v mozku a ne o nějakého třičtvrtě metru níž. Jinak R^.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Ď za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

R^ Moc hezké, Kláro, četla jsem jedním dechem:-).

2 0
možnosti
Foto

R^jakoby tě Honza těmi svými příběh ze života inspirovalR^karmaR^

2 0
možnosti
Foto

Však už jí delší dobu přemlouvám, aby s tím taky začala:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Klári, tušil jsem, že se nakonec do těch vztahovek pustíš. A tahle je pěkně syrová, klobouk dolů a palec nahoru. Doufám, že v tom budeš pokračovat:-)

1 0
možnosti
Foto

To musí přijít, tak nemůžu slibovat.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz