Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ď! Tebe tu taky není moc vidět. ;-)

0 0
možnosti

D94a37v15i60d 81V41l89k

31. 7. 2018 19:37

A já se vsadím že strýci co sbírajú první hrozny ve vinohradech,mají pod montérkama podvlíkačky ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to bys jim to tam měl taky vyhřívat!;-D;-D;-)

0 0
možnosti

A to ještě můžeme být rádi, že díky neviditelné ruce trhu je piva (ať točeného, nebo láhvového) všude habaděj. Za komančů v takovýchto vedrech vyschla většina píp a lahváče se sháněly po všech možných čertech. :-)

1 1
možnosti
Foto

I pivo došlo? To muselo být hrozný!:-(

0 0
možnosti
Foto

A co v takové dojírně, když se tam nažene 20 sálající radiátoru. Stejně sem magůrek lituji ty chlupaté tvory, kterým je určitě ještě tepleji než nám. Manžel jezdí ve starém náklaďáku bez klimy, když zaleze sluníčko je mu zima;-D

1 0
možnosti
Foto

Kožíšek prý izoluje i před horkem. Ale nějak se mi to nezdá, kočkám i psům je horko, tak na tom asi kravičky líp nebudou... ;-)

0 0
možnosti

;-DR^ Živý teploměr R^

Dnes prý budeme mít krásných 38 stupňů.

1 0
možnosti
Foto

Čím větší teplo, tím víc natažená kočka. ;-) :-D

Tady slibovali 36. Myslím, že to stačí. :-P

0 0
možnosti

.....jak se tak říká, že Ital v létě nepracuje a v zimě tančí, tak to má fakt něco do sebe;-D

Jako malý kluk jsem v hicech snil o tom, jak skáču do velkého bazénu plného lahodné limonády...bych se nemusel zdržovat ani s pitím;-)

1 0
možnosti
Foto

Jako malý holce mi vedro nevadilo.

1 0
možnosti
Foto

U mě dobrý-hlásím!!Lehce si tu klimatizuji, žádný šoky, to dá rozum. Lehce jím a lehce se převaluji s knížkou v ruce, a když slunko dostane rozum, zajdu do stínku pod břízky, kde v tom všem pokračuji;-D Léto jak má být (hlavně když nemusím do práce):-P

3 0
možnosti
Foto

Toto je provokace těch, co do práce musí. :-P :-D

1 0
možnosti
Foto

Přečtěte si všichni můj poslední blog. Tam jsem nadefinoval, jaké má být v létě počasí. A modlete se, prosím Vás. :-) Nestačí jen brblat, fňukat a nadávat. :-)

2 0
možnosti
Foto

Nemodlím se, nejsem věřící. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tohle uz je fakt vrazedny. Kocky koukaji vycitave a v ocich maji otazku "co jsi to tam udelal za vedro?":-)

2 0
možnosti
Foto

Jdu tě prásknout Julišákovi, že za to můžeš. :-D

0 0
možnosti

Bude zase krásně chladňoučko :-)už brzy :-)

1 0
možnosti
Foto

Jen abych se toho dočkala!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 454x
Nesnažte se mě cpát do škatulek, do žádné se nevejdu. I když se celý život snažím...

twitter.com/tumovaklara

rysan.estranky.cz